marți, 6 septembrie 2011

Cum alegem invitatiile

Alegerea invitatiilor de nunta este unul dintre pasii pe care ii realizam inaintea marelui eveniment. Dupa cum ziceam si in alt post, acestea vor fi alese in functie de tema nuntii si vor fi daruite cu cel putin 3 luni inainte.Si pentru ca nu pot prelua poze direct de pe site-urile pe care le-am gasit, veti gasi mai jos cateva link-uri catre invitatii foarte dragute.:) Astfel, vom gasi

  • invitatii clasice : http://www.invitatii-nunta.ro/invitatii.php?colectie_id=17 
  • invitatii cu modele, personalizate: http://www.lemariage.ro/article/Invitatii-nunta-in-tendinte/213.html
  • invitatii neconventionale: http://ateliermarbelle.blogspot.com/2011/01/o-nunta-origami.html

Pe site-urile mentionate mai sus am gasit eu mai multe tipuri de invitatii care mi-au placut tare mult. Si cum si eu sunt in pregatiri... m-am gandit sa va impartasesc aceste rezultate.
Ce-i drept, invitatiile de nunta se aleg si in functie de culoarea preferata; spun acest lucru pentru ca o prietena de-a mea, cand a inceput sa caute modele de invitatii, stia ca trebuie sa fie de culoare rosie. La fel a avut si decoratiunile salii, alb cu rosu. Nu am pastrat invitatia pentru a o poza si a va arata, insa o pot descrie ca fiind o invitatie simpla, din carton special rosu, se deschidea ca un caiet, si citeai pe prima pagina, unde scria rosu pe alb textul invitatiei.
Am ramas placut surprinsa de o invitatie primita de la o cunostinta: dintr-o bucata de bambus, sculptata ca un pix, intr-un capat cu o portiune de ceara parfumata, avand atasat un buchetel finut de flori uscate. Pot sa va povestesc ca in fiecare zi am mirosit aceasta invitatie, pana cand... nu am mai avut ce :)
Cert e dragele mele ca invitatii vom gasi chiar si pentru cele mai exigente gusturi!

4 comentarii:

  1. Sunt superbe. Numai ca mai de efect sunt cele personalizate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, cele personalizate dau un aer aparte nuntii. Este o idee buna si chiar o recomand tuturor!

      Ștergere
  2. Eu una am ales ceva vintage cod 5392 cu un text demn de Caragiale.
    Dati un serach pe google duca invitatie cod 5392
    Veti ramene uimite!

    RăspundețiȘtergere
  3. noi le-am luat de la http://www.invitatiedenunta.com . cele mai frumoase invitatii de nunta si servicii de calitate la imprimare si personalizare

    RăspundețiȘtergere