marți, 13 septembrie 2011

Pantofi de mireasa

    Mergand azi prin magazine doar de dragul de a ma uita dupa noutati, am zarit si cateva perechi de pantofi de mireasa. Si masuram tocurile din priviri  incercand sa imi fac o idee despre cat as putea rezista incaltata cu ei, avand in vedere ca sunt adepta incaltarilor comode (talpa joasa). Eh, acum nu pot spune ca nu imi plac tocurile, insa mi se pare ca fac o eternitate pana la metrou, si .. saracele mele talpi ma cam ustura dupa o zi intreaga de stat pe tocuri.
    Imi place in schimb ca la ocazii, respectiv nunti, botezuri, petreceri sa adaug tinutei un plus de eleganta prin pantofii cu toc. Oricum, ideea e ca nu ii suport toata noaptea. La un moment dat imi doresc sa dansez si... totusi raman pe scaun pentru ca nu-mi mai incap picioarele in pantofi.
    Si atunci ce-i de facut? Ca mireasa imi doresc sa stralucesc toata ziua si toata noaptea! Cum sa stau pe scaun la propria mea nunta? Doar eu sunt centrul atentiei, eu trebuie sa ma ocup de invitati si sa ii aduc cat mai mult in ringul de dans. Din ce am mai observat eu la prietenele mele, ca si statistica, o mireasa din cinci reuseste sa stea incaltata macar jumatate de nunta cu pantofii destinati acestui eveniment. Oare de ce?
Drept sa va spun cunosc mirese care dupa ce si-au cumparat pantofii, nu au mai reusit sa ii poarte in ziua nuntii. Si zic.. nope, nu vreau asa!
    Zic vreau ceva comod, cu toc mediu spre mic, respectiv  3-4 cm, care sa fie foarte confortabili si sa ma ajute sa dantuiesc cat mai mult! Asa ca... in  seara cu pricina, incep sa ma uit insistent dupa sandalute si pantofiori albi. Surpriza!!!! Foarte putine perechi... nimic care sa imi placa prea tare asa ca pot sa propun o idee de afacere: magazin de incaltaminte alba pentru femei :D
   Acolo sigur as gasi si eu o pereche de pantofi, pentru ca altfel, voi cumpara dintr-un magazin de profil... pantofi strict de mireasa, dupa care toata viata ma voi gandi.. ce a fost in capul meu????
   Well, eu sunt una din acele viitoare mirese care isi doresc sa refoloseasca pantofii si cu alte ocazii.
   Abia am inceput cautarile, asa ca voi cerceta cred destul de mult acest subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu