luni, 3 octombrie 2011

Ce-am vazut la targ si mi-a placut! - Detaliile fac diferenta :)

Tot la targul Ghidul Miresei de la Romexpo am primit cateva informatii despre alte servicii de care avem nevoie la nunta.
Si anume:

  • fotografii de nunta: www.cristianfoto.ro. Am fost curioasa sa vad portofoliul prezentat si am fost placut surprinza asa ca va invit sa parcurgeti cateva imagini realizate de echipa cristinafoto.ro .
  • muzica pentru nunta: Formatia Marion ofera muzica de calitate printr-un repertoriu variat, ales dintr-o gama larga de stiluri si genuri. Pe site-ul formatiei: www.marionsonorizari.ro  putem asculta interpretarile si avem de asemenea si datele de contact in caz ca ne hotaram :). Ceea ce m-a facut sa ii specific este faptul ca ei ne-au facut o oferta de pret foarte buna! Navigand pe site-ul formatiei am gasit si cateva sfaturi legate de alegerea restaurantului din punct de vedere acustic: "In general restaurantele cu probleme acustice sunt cele in care pardoseala este din gresie, marmura sau mozaic." Nu ar fi rau daca am invata din experienta altor persoane si am citi si ce ne mai recomanda formatia Marion : http://www.marionsonorizari.ro/servicii.html
  • fotografie la preturi promotionale pana la sfarsitul lunii marti 2012 gasim la fotodenunta.blogspot.com . Aici putem gasi chiar si porumbei voiajori, tot ce avem de facut este sa il contactam pe Dl Iulian Ene si sa discutam despre serviciile dansului :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu