miercuri, 5 octombrie 2011

Cum sunt eu :)

Azi am reusit sa imi fac un test pe kudika.ro cu subiectul: "Din ce secol ai aterizat pe pamant" si alaturi de nasa si de domnisoara de onoare am reusit sa facem o caracterizare destul de adevarata. Astfel, rezultatul testului a fost:


Si acum, drept sa va spun, m-as bucura sa calatoresc in timp, sa ajung in noaptea nuntii si sa vad toate scaparile, sa vad cum o sa cante muzicantii, si cand revin in dimensiunea mea sa corectez tot ce nu am facut bine.
  Ah, si in trecut ar fi frumos! Sa ajung la o nunta celebra, sa fiu in preajma miresei, sa ii ating matasea din care e realizata rochia de mireasa, sa ii analizez aranjamentele florale si sa mai invat si eu cate ceva. Spre exemplu mi-ar fi placut sa o vad mireasa pe Grace Kelly...
  Mda... in concluzie le dau dreptate celor care au creat quiz-ul pentru ca ma incadrez foarte bine in descrierea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu