joi, 3 noiembrie 2011

Gesturi frumoase

Va marturisesc ca o perioada am luat pauza de la pregatirile pentru nunta. Probabil din cauza frigului...cine stie?!
Dar iata ca desi nasul imi ingheata in fiecare dimineata, mainile pe telefon nu imi mai rezista prea mult, vocea imi piere repede dupa 10 minute de discutii in aer rece(ceea nu imi mai permite sa im sun prietenele si sa stam la taclale prea mult), totusi, am parte de  surprize!

In weekend am fost in vizita, la un gratar de toamna tarzie si ghiciti ce am primit?

Deci, pareri, pareri? ;;)

Nici nu stiti voi :P
Am primit doua cosulete albe si frumoase pentru ziua cea mare! Mana destinului, nu-i asa? Pana in momentul in care le-am primit, nu m-am gandit ca as avea nevoie de ele. Si cred ca ar trebui sa intensific cautarile, tocmai pentru ca imi scapa mici detalii... cum ar fi acesta.... Si sper sa nu imi dau seama dupa nunta cat de multe as fi putut face, realizabile din multe puncte de vedere, si le-am sarit pentru ca nu am avut chef, sau timp sau interes fata de ele.

Si revenind la cosulete promit sa le aranjez un pic si sa ma laud cu ele prin cateva poze :)

Din pacate poze nu pot face si la sfaturi sau idei. Si ghiciti cine vine la mine cu idei care mai de care mai indraznete!
Mamaaaa..Da! Mama mea! M-a uimit in ultimul timp cu avalansa de idei! Precizez ca s-a gandit inclusiv la culorile florilor si aranjamentelor pentru cununia civila! Oau! Eu nu m-am gandit la ele! De ce oare?!?!
Nu pot gasi un raspuns in acest moment...insa sa va mai povestesc! Mama mea s-a gandit si la nasii mei! M-a intrebat ce flori as vrea sa folosesc pentru buchetul nasei, daca am intrebat-o ce isi doreste, daca pentru nas voi alege flori naturale, daca stiu ca anul acesta se poarta combinatiile de mov cu alb si daca i-as putea intreba ce parere au! Hmm... cu siguranta voi vorbi cu nasica mea despre toate aceste aspecte, dar trebuie sa recunosc ca mov cu alb e o idee buna!

Eu sunt deschisa la orice idei care ma ajuta in organizarea nuntii! Nu va sfiiti sa imi povestiti ce ati mai vazut, ce v-ar place sau displace la o nunta. Sunt convinsa ca mi-ar fi greu sa imi organizez nunta fara ajutorul vostru!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu