miercuri, 4 ianuarie 2012

Noutati pentru 2012!

Bine v-am gasit in 2012!

Acum ca sarbatorile au trecut, deja vestile de noi nunti si botezuri circula repede! Ce avem de facut? Ne spune noua noastra prietena, Gargarita:
In primul rand odihna este primordiala! Hidratarea este de asemenea foarte importanta, iar mastile ne ajuta sa avem un ten proaspat si luminos. Va propun sa parcurgeti sfaturile ce ni le ofera Gargarita!


"Pentru femeile mai putin constiincioase care duc un ritm de viata agitat si incarcat , voi propune niste remedii simple si naturale : 
  •  Pune in zona de sub ochi tampoane de vata inmuiate in lapte pentru 2-3 minute. Acidul lactic ajuta la reducerea inflamatiilor si curata zonele intunecate ; 
  •  Baga la frigider doua linguri peste noapte. Dimineata pune-le pe ochi si mentine-le acolo pana se incalzesc. Acest efort va avea efecte vizibile dupa doua saptamani ;"


Pentru ca sezonul nuntilor se apropie, este bine sa tinem minte ce avem de facut cu cel putin 2 saptamani inainte de marele eveniment, si ii multumesc Gargaritei pentru sfaturi!
 Daca vreti sa aflati mai multe sfaturi/secrete puteti viziona:
Pentru mirelese de anul acesta, nu uitati ca programarile pentru make-up si coafura au inceput, asa ca ar cam trebui sa incepem sa facem probele la diverse saloane in vederea luarii deciziei finale. Nu vrem sa avem surprize in ziua nuntii, nu-i asa?
Azi am achizitionat si eu revista Miresici si am primit si agenda practica a miresei istete. Este un carnetel cu ce avem de facut inaintea nuntii, impartit pe perioade. Mi se pare o idee buna, intrucat eu deja am inceput sa dau bife  in agenda cu ce am facut deja ! Recomand revista nu numai pentru agenda, insa si pentru articolele ce le contine. Am observat cateva modele de rochite foarte dragute, pe care pe site-urile magazinelor nu le-am remarcat ca fiind deosebite. 
Ceea ce stim deja totusi, este ca atunci cand probam diverse modele ne dam mai bine seama ce ne avantajeaza si ne place mai mult.

Sa nu uit insa ca la sfarsitul saptamanii viitoare incepe targul Expomariage
Se va desfasura pe 13-14-15 ianuarie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel si la Palatul Parlamentului. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu