luni, 23 ianuarie 2012

Marturii - alte idei dragute

In weekend-ul acesta am participat la doua botezuri, unde am petrecut pe cinste cu mancare buna, sarbe saltarete, copii cuminti si oameni frumosi :). Stiu ca totusi au fost botezuri, insa ideile de marturii merita laudate.
 La primul botez am primit masti de carnaval, ne-am jucat cu ele si am zis ca la urmatorul halloween vom avea cu ce ne lauda

La cel de-al doilea botez  am primit un biberon in miniatura, plin de bomboane care mi-au trezit muuulte amintiri :) Inca nu am facut poze, dar voi reveni. In orice caz, nu veti vedea si bomboanele, fiind din primele minute terminate :D



O alta idee draguta de marturie special pentru doamne si domnisoare, este oferirea unui mic buchet de flori naturale, oferit fiecareia alaturi de tacamuri , cu un biletel de multumiri atasat.




Si pentru ca o prietena mi-a aratat acum ceva timp ce ii iese din manute, si azi mi-am adus aminte, va propun sa oferiti invitatelor de la evenimentul vostru bijuterii din fimo :) Ce ziceti? Aici gasiti bijuterii foarte dragute la preturi foarte bune: http://bee-shop.ro/ Cercelusii de mai jos ar putea fi niste marturii frumoase foc!

cercei handmade, nunta, marturie,marturii




Un comentariu:

  1. Va invit să vizitați și pagina noastră cu mărturii și alte accesorii de nuntă. De asemenea, pe blog sunt și multe idei și sfaturi pentru nuntă.

    http://detaliidenunta.blogspot.ro/p/produse-detalii-de-nunta_7.html

    RăspundețiȘtergere