joi, 26 iulie 2012

Emotiile isi fac de cap

Nu mai sunt decat 58 de zile pana la nunta si deja simt cum imi iese inima din piept in fiecare seara, in fiecare dimineata si .. ce sa mai zic de cursul zilei?!
Dupa cum ziceam in post-ul trecut, am fost la o proba de make-up, insa nu am fost pe deplin multumita. Sa zicem ca mi-am dat seama ca vreau ceva mai mult. Asadar, am facut o programare la salonul Le Boudoir si sper sa fie alegerea cea mai buna!  Dar tot ma gandesc la acest aspect in fiecare zi. Asa li se intampla tuturor mireselor? Sau sunt eu prea emotiva?!Hm..

Azi vin cu un sfat pentru acei tineri viitori casatoriti care inca nu s-au hotarat pentru cate invitatii sa faca comanda. Noi am facut comanda de 70... si deja ne gandim sa mai facem comanda de cateva, doar vreo 20.  Deci asa cum suntem sfatuiti sa ne luam marja la numarul de invitati prezenti, asa ar trebui sa gandim si atunci cand dam comanda de invitatii pentru nunta, sau de ce nu, pentru botez. :)

2 comentarii:

  1. Este normal sa fi emotionata dar pun pariu ca acum iti amintesti cu placere de eveniment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!Cu mare drag! Imi aduc aminte de toate sentimentele, trairile... si de toti oamenii minunati pe care i-am avut aproape!

      Ștergere