vineri, 7 septembrie 2012

Maine imi schimb numele!

DAAA!!!!

Oare asa voi raspunde? Sa speram ca da :P

Asadar, maine , 8 septembrie 2012, ora 11:15, la Casa de Casatorii a Sectorului 3, va asteptam sa va bucurati alaturi de noi de noua... stare civila :) Zic bine? Cred ca da :)

Va voi povesti zilele urmatoare si cum a fost cu depunerea actelor pentru cununia civila. Un adevarat "basm".
Acum., la cate emotii s-au adunat, abia mai pot gandi. Toata ziulica mi-a batut inimioara intr-un ritm alert. O fi stiind ea ceva, ca nu ma lasa deloc.
Hainele sunt pregatite, buletinul e la locul lui in poseta (foarte important! sa nu uitati! cu un sfert de ora inainte de cununie, buletinele mirilor si ale celor doi martori vor fi duse la ofiterul starii civile). Eu l-am pregatit; am fost harnicuta ;)

A mai ramas ceva de facut? Poate de exersat pupicul :))

Va pup si cu fruntea sus inainte, la maritis cu mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu