joi, 20 septembrie 2012

Ultimele pregatiri inaintea nuntii

 Mai este o zi pana la nunta... a trecut atat de repede aceasta saptamana, pe care am luat-o concediu pentru a pune la punct toate detaliile... Nici nu am simtit cum trec zilele! Nu imi vine sa cred ca sambata voi imbraca rochia mea alba si frumoasa, voi purta voalul meu delicat si da... voi fi mireasa.

Dragelor, este alergatura multa, dar placuta! Ne-am bucurat de fiecare achizitie, de fiecare realizare, pentru ca stiam ca e pentru momentul nostru, pentru persoanele ce vor fi alaturi de noi si speram sa ne simtim bine impreuna. Am simtit atatea persoane dragi alaturi de noi, incat toate grijile au devenit dorinte, toate nelinistile s-au transformat in emotii.

Pana acum totul a iesit cum ne-am planuit si ne bucuram din plin de acest lucru. Azi ne-am relaxat la cumparaturi, am cumparat cate ceva dragut si pentru saptamana de miere, si ne pregatim sufleteste pentru ziua de maine. Oh da, cand eu imi voi primi buletinul cu noul nume! Imi voi revedea parintii, care din pacate nu locuiesc prea aproape de mine, ne vom imbarbata (mai ales plangacioasa de mine) si vom face ultimele retusuri pentru sambata. Ah, si boacana noastra.... am trecut ora pentru cununia religioasa gresit pe invitatii. Este de fapt ora 15:00, nu ora 15:30. In rest nimic nu s-a schimbat. Cununia religioasa va avea loc la Biserica Sf Mina, si la restaurant ne vom vedea incepand cu ora 19:00. Complex Herastrau, salon Central, da?

Emotiile le lasam acasa si ne inarmam cu tot cheful de distractie!!! E cafea pe saturate, in caz ca vi se face dor de pat :P  Nu va sfiiti sa iesiti la dans! Sa va vad cat ati exersat!

Si cum eu sunt dobrogeanca, iata si ce va asteapta :P



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu