vineri, 11 martie 2016

Fabrica de ciocolată




V-ati întrebat vreodată cum se fac bomboanele de ciocolată din cofetăriile renumite? Hmm, numai cât mă gandesc simt fiori pe cerul gurii...
Praline de ciocolată

Am fost în culisele uneia din cele mai renumite ciocolaterii din Stockholm: Chokladfabriken intampinati fiind de o ciocolata calda preparata din boabe de ciocolata pastrate atent in laborator si de pralinele best seller ale anului 2015!
Fabrica de ciocolată


Va vine sa credeti ca best seller au fost pralinele cu sare?! Trebuie să recunosc ca au gust deosebit! Ingradientele de bază sunt ciocolata amară ( 85% cacao), caramelul și ...sarea!
Si... am aflat si care este procesul de gătire al pralinelor. Stiati ca pentru obținerea unei praline este nevoie de 3 zile?! 

Prima dată se pregătește umplutura.
 A doua zi se toarnă ciocolata peste umplutură în forme; doi cofetari lucrează simultan la nivelarea pralinelor.
Praline de ciocolată

A treia zi se scot pralinele și se ornează.


Am luat și câteva idei de torturi de nunți pe care Chokladfabriken le are în catalogul destinat nunților:
Tort de nuntă cu ciocolată și martipan 
Tort de nuntă cu ciocolată albă și capsuni 
Tort de nunta

Tort de nuntă ciocolată

Tort pentru îndrăgostiți


Am pozat doar din catalog aceste torturi pentru ca se realizează doar la comanda. (Asa ca scuzați calitatea imaginilor).

Atmosfera primitoare din ciocolaterie m-a fermecat complet! Când ești primit cu brațele deschise, cu zambetul pe buze și cu o gamă foooooarte variată de ciocolată iți cam dorești să te întorci. Acesta e sentimentul pe care mi-as dori să il avem mereu, indiferent de locul pe care îl vizităm


2 comentarii:

  1. Sunt foarte bune pralinele cu sare. Si eu le-am incercat si nu mi-a venit sa cred cu ceva sarat poate sa fie atat de bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca tot vorbim de ..mmMmm.. ciocolate-le .. Candy Barul nu trebuie sa lipseasca.. si trebuie sa fie perfect!

    http://www.alizera.ro/elementele-unui-candy-bar-perfect/

    RăspundețiȘtergere