joi, 10 martie 2016

Informare

Mă macina de ceva timp un lucru. Am observat ca unele persoane cred ca prin intermediul acestui blog încerc să vând ...ceva. Ce anume mai exact, nu știu!

Acest blog există pentru ca sunt pasionată de organizarea de evenimente, desi eu activez intr-un alt domeniu, total diferit. 
Îmi plac voia bună, atmosfera destinsă; îmi plac decorațiunile, aranjamentele si mi-e drag să surprind emoții. Veți regăsi pe acest blog informații și articole pregatite cu drag, inspirate din viața noastră. 

Așadar, daca simțiți ca aveți ceva de împărtășit, dați de veste! Experientele plăcute sau mai putin plăcute ne inspiră și de multe ori ne ajută!

Aștept părerile și povestile voastre în comentarii, pe pagina mea de facebook sau pe mail: secretedenunta@gmail.com dacă va doriți să scriem un articol împreună.

Toate cele bune!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu